Vanaf € 30 gratis thuisbezorgd | Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verstuurd!*

Retourneren & Klachten

Retourneren
Wonderstore doet er alles aan om je een goed product te leveren. Ben je desondanks niet tevreden met (een deel van) je bestelling, dan kun je deze artikelen binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling retourneren via de post als ook in de winkel.

Wanneer je een zending via een pakketdienst wilt retourneren dan kun je dit vooraf kenbaar te maken aan Wonderstore. Dit kun je doen via je 'Account' of even een mailtje te sturen naar info@wonderstore.nl In elk pakketje wat wij verzenden zit ook een retourinstructie bijgesloten.


LET OP:

  • De garantie vervalt wanneer de producten onvolledig, beschadigd, gedragen en/of gewassen is of er getracht is een gebrek zelf te herstellen.
  • Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de verpakking (incl. labels) van het artikel onbeschadigd is. Hierbij geldt dat de kosten voor retourzendingen voor je eigen rekening komen. Ruilen is eveneens voor eigen verzendkosten.


Uiteraard is retourneren & ruilen in de winkel GRATIS. Bij een retourzending, volgens de retourinstructies, betaalt Wonderstore binnen 7 dagen het betaalde bedrag terug.




Schade aan pakket
Bij schade aan de verpakking bij levering moet u voor opening contact opnemen met Wonderstore via 0725314037 of info@wonderstore.nl Het kan zijn dat het product door transport schade heeft opgelopen.

 

Ojee... een klacht
Heb je een klacht over een artikel dat is aangeschaft in de winkel of webshop? Meld deze bij ons, zodat we een passende oplossing voor je kunnen zoeken. Graag willen we je er op attenderen dat wij in principe alleen klachten in behandeling kunnen nemen waar nog een aankoopsbewijs van aanwezig is (zoals een kassabon, orderbevestiging of bijv. een kopie van een rekeningafschrift). Je kunt een melding maken door bij ons langs te komen in de winkel, via email of telefoon en wij streven ernaar je klacht zo snel mogelijk inhoudelijk te beantwoorden. Ook doormiddel van het invullen van het formulier hiernaast kunnen wij je misschien al helpen.


Om een zo passend mogelijke oplossing te kunnen bieden, ontvangen wij graag duidelijke foto's van de klacht. Bij ontvangst van je bestelling kun je de artikelen het beste zo snel mogelijk ontroleren op eventuele onverhoopte productiefouten, zoals weef- en stikfouten. Mocht je dergelijke gebreken constateren dan kun je dit binnen de retourtermijn van 14 dagen na ontvangst bij ons melden.


Contact gegevens

Winkel: Wonderstore Ritsevoort 25 1811 DM Alkmaar

Mail: info@wonderstore.nl
Bellen: Je kan ons tijdens onze reguliere openingstijden bellen op +31 (0)72 5314037:

Op nationale feestdagen zijn wij gesloten tenzij anders vermeld.

De volgende klachten kunnen wij helaas niet vergoeden: 
- krimpen van kleding wanneer de wasvoorschriften niet opgevolgd zijn
- reguliere gebruiksslijtage 
- slijtage van imitatieleer
- pillen van de stof
- het door onjuist gebruik van goederen waardoor defecten ontstaan